dinsdag 11 december 2012

Nog een paar dagende Quiltservice winkel in Frederiksoord
Zaterdag 15 december hebben we nog een gezellige afsluitdag met leuke demonstraties
Het echte appliqueren, priegel kleine stukjes met naadjes naar binnen
we hebben een paar fanatiekelingen op de bee die heir de kunst van laten zien,
koffie met wat lekker en later op de dag gluhwein.
kortom het wordt gewoon gezellig

Ook kunt u natuurlijk nog profiteren van de laatste aanbiedingen
Alles 3 halen 2 betalen ( behalve de flanels)  Geldt alleen in onze winkel.

Onderstaande aquarel kreeg ik van de dorpsbewoners
(ze vinden het jammer dat ik stop, ik niet ik verheudg me op alle dingen die op me af komen)
en vrije tijd! ! !

Note: in januari wordt de hele webwinkel aangepast. Wel veel scraps en verder moet ik het nog zie.


Geen opmerkingen: